W związku z suszą która wystąpiła w dniach od 1.04.2018 r. do 20.06.2018 r. na terenie Gminy Mielec i wystąpieniem szkód w uprawach rolnych oraz Zarządzeniem Wójta Gminy Mielec z dnia 02.07.2018r nr 386/2018 w sprawie ustalenia składu Gminnej Komisji do spraw szacowania strat w gospodarstwach rolnych i działach specjalnych produkcji rolnej powstałych wskutek wystąpienia suszy na terenie Gminy Mielec, rolnicy którzy ponieśli straty mogą składać wnioski do Wójta Gminy Mielec w celu oszacowania powstałych szkód.
Wniosek powinien być złożony w Urzędzie Gminy Mielec w terminie umożliwiającym oszacowanie strat przez komisję tj. przed zbiorem lub likwidacją uprawy jednak nie później niż do 11.07.2018 r. (do wniosku należy dołączyć wykaz działek lub mapę z oznaczonymi działkami na których wystąpiły szkody w danym gospodarstwie)
Druki wniosków dostępne są na stronie Urzędu Gminy Mielec lub w Urzędzie Gminy Mielec ul. Głowackiego 5, 39-300 Mielec, pok. 11.
Szczegółowych informacji udziela Urząd Gminy Mielec, Referat Środowiska i Gospodarki Przestrzennej przy ul. Głowackiego 5, pok. 11 w godzinach pracy Urzędu (tel. 017 774 56 31).
Ważne:
Powierzchnia i struktura uprawy wykazana przez rolnika we wniosku musi być zgodna z danymi deklarowanymi we wniosku do ARIMR o płatność za rok 2018.
Obszary na których wystąpiła susza i dopuszczalne jest szacowanie szkód można zweryfikować na stronie internetowej systemu monitoringu suszy.
Załączniki: