Aktualizacja: informacja dla mieszkańców w sprawie wpłat na zakup preferencyjnego paliwa stałego dostępna jest na stronie gminy.
Informujemy, że Gmina Mielec przystąpiła do programu rządowego w zakresie zakupu preferencyjnego paliwa stałego dla gospodarstw domowych.
Mieszkańcy zainteresowani zakupem węgla mogą składać wnioski o zakup paliwa stałego na piśmie w Urzędzie Gminy Mielec ul. Głowackiego 5 lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na skrzynkę podawczą ePUAP Urzędu Gminy.
W przypadku złożenia wniosku za pomocą środków komunikacji elektronicznej wniosek należy opatrzeć kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym.
Termin składania wniosków: od 10 do 18 listopada 2022 r.
Druki wniosków można pobrać w Urzędzie Gminy oraz ze strony internetowej Urzędu Gminy.
Gmina nie ma wpływu na jakość węgla w związku z tym nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne roszczenia z tytułu jego użytkowania.
W pierwszej transzy tj. do 31 grudnia 2022 r. można na zasadach preferencyjnych zakupić maksymalnie 1,5 tony opału. W kolejnej transzy w roku 2023 na podstawie nowego wniosku na podobnych zasadach będzie można nabyć kolejne 1,5 tony węgla.
Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy lub telefonicznie pod numerem telefonu 17 774 56 62.
Do pobrania: