NABÓR NA STAŻ W URZĘDZIE GMINY MIELEC
Wójt Gminy Mielec organizuje staż dla bezrobotnych, którzy spełniają co najmniej jeden z poniższych warunków:
- do 25 roku życia,
- do 25 roku życia, które nie mają zatrudnienia, ani nie uczestniczą w kształceniu ani w szkoleniu i otrzymują wsparcie w ciągu 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP Mielec,
- długotrwale albo po zakończeniu realizacji kontraktu socjalnego, o którym mowa w art.50 ust.2 pkt.2 albo kobiet, które nie podjęły zatrudnienia po urodzeniu dziecka,
- powyżej 50 roku życia,
- samotnie wychowujących co najmniej jedno dziecko do 18 roku życia,
- niepełnosprawnych.
Termin odbywania stażu ustalono na okres od 01.04.2014 r. do 31.08.2014 r.
Jedna z osób odbędzie staż w Urzędzie Gminy w Mielcu, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień podatkowych.
Wobec tego stażysty wymagane jest posiadanie co najmniej matury i wykształcenia ukierunkowanego na finanse, ekonomię, administrację lub prawo.
Zainteresowanych prosimy o składanie podań wraz z CV w sekretariacie urzędu do poniedziałku – 17 marca 2014 r.
Wójt Gminy Mielec
/-/ Kazimierz Gacek