Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mielcu informuje o możliwości zgłoszenia chęci udziały w Programie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” - edycja 2025, realizowanego ze środków Funduszu Solidarnościowego. Osoby zainteresowane lub ich opiekunowie mogą dokonywać zgłoszenia udziału w Programie poprzez wpisanie się na listę w tutejszym Ośrodku do dnia 26.08.2024 roku.
Zgłoszenie uczestnictwa pozwoli na oszacowanie potrzeb w zakresie asystencji i przystąpieniu Gminy Mielec do ww. programu. Podczas zgłoszenia chęci udziału prosimy o zabranie ze sobą orzeczenia o niepełnosprawności.
W celu uzyskania dodatkowych informacji zachęcamy do kontaktu z naszym koordynatorem programu Pauliną Kilian pod nr telefonu: 17 717 52 51 lub w siedzibie Ośrodka w godzinach pracy:
Uprzejmie informujemy, że 29 lipca 2024 r. Minister Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej ogłosił nabór wniosków na realizację Programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025.
Program ma na celu wsparcie osób z niepełnosprawnościami poprzez zapewnienie im pomocy asystenta w codziennych czynnościach oraz w zwiększeniu samodzielności i integracji społecznej.
Głównym celem Programu jest wprowadzenie usług asystencji osobistej jako formy ogólnodostępnego wsparcia w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym.
Adresatami Programu są:
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z Programem "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością". Zachęcamy do skorzystania z tej możliwości wsparcia i poprawy jakości życia osób z niepełnosprawnościami.