^ do góry

Jesteś tutaj: Strona główna / Zawiadomienie o sesji Rady Gminy Mielec
pobierz pdfa z artykułem
pobierz pdfa z artykułem
wydrukuj

Zawiadomienie o sesji Rady Gminy Mielec

Data powstania: 2018-11-09 14:29
Data modyfikacji: 2018-11-09 14:32
Wytworzył: Łukasz Pezda

Sesja odbędzie się w dniu 19 listopada o godz. 10.00 w sali posiedzień Urzędu Gminy w Mielcu, ul. Głowackiego 5. 

Porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji przez najstarszego wiekiem radnego obecnego na sesji.
  2. Złożenie ślubowania przez radnych Rady Gminy Mielec wybranych w głosowaniu w dniu 21 października 2018 r.
  3. Wybór Przewodniczącego Rady Gminy Mielec.
  4. Wybór Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Mielec.
  5. Złożenie ślubowania przez Wójta Gminy Mielec wybranego w głosowaniu w dniu 21 października 2018 r.
  6. Zamknięcie obrad sesji.

 

Postanowienie Nr 427/2018 Komisarza Wyborczego w Tarnobrzegu z dnia 8 listopada 2018 r. w sprawie zwołania sesji Rady Gminy Mielec w celu złożenia ślubowania przez radnych jak i wójta wybranych w głosowaniu w dniu 21 października 2018 r.

 
Autor: Pezda Łukasz
 
Ilość wyświetleń: 136




  • informacje dla rolników
  • BIP
  • EPUAP
  • Narodowe Siły Rezerwowe
  • Obsługa Osób Niesłyszących
  • podział gminy mielec na obwody i okręgi wyborcze
  • inwestycje i turystyka
  • Strategiczne Dokumenty dla Gminy Mielec
  • gospodarka komunalna
  • antykorupcja
  • Informacja o bezdomnych zwierzętach
  • Ochrona danych osobowych
Oficjalny serwis internetowy Gminy Mielec
Copyright © 2018 Gmina Mielec
Administracja: Łukasz Pezda
Polityka Prywatności
Projekt i wykonanie HSI.pl
Poprzednia wersja strony WWW - gmina.mielec.pl