Zawiadomienie
Na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.)
zwołuję
Sesję Rady Gminy Mielec z następującym porządkiem obrad:
- Informacja Wójta o dokonanych zmianach w budżecie gminy jakie zostały wprowadzane między sesjami.
- Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia rocznego Programu współpracy Gminy Mielec z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2024 rok.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXI/160/2021 Rady Gminy Mielec z dnia 31 marca 2021r. w sprawie określenia zasad związanych z zapewnieniem bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu uczniów niepełnosprawnych do przedszkoli, placówek i ośrodków, zamieszkałych na terenie Gminy Mielec, wobec których gmina nie ma ustawowego obowiązku bezpłatnego dowożenia.
- Podjęcie uchwały w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta przyjętego jako podstawa obliczania podatku rolnego na obszarze Gminy Mielec.
- Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na rok 2024.
- Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na rok 2024.
- Podjęcie uchwały w sprawie zwolnień z podatku rolnego, od nieruchomości i środków transportowych na rok 2024.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Mielec.
- Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2023 r.
- Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty i ustalenia stawki opłaty za pojemnik lub worek o określonej pojemności.
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego pomiędzy Gminą Mielec a Gminą Miejską Mielec.
- Podjęcie uchwały w sprawie ustanowienia służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Mielec.
- Informacja o oświadczeniach majątkowych.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Informacja o udzielonych odpowiedziach na interpelacje i zapytania.
- Sprawy różne.
Sesja odbędzie się w dniu 22 listopada 2023 roku o godzinie 9:00 w sali posiedzeń Urzędu Gminy w Mielcu ul. Głowackiego 5, 39-300 Mielec.
Podstawa prawna urlopowania:
Art.25, ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.).
Przebieg obrad sesji Rady Gminy Mielec transmitowany będzie na stronie transmisji obrad Biuletynu Informacji Publicznej.
Przewodniczący Rady
Bogdan Cygan
Projekty uchwał są zamieszczone na stronie zawiadomienia o sesji w Biuletynie Informacji Publicznej.