^ do góry

Jesteś tutaj: Strona główna / Zdobywcy tytułu Naukowej Szkoły Ignacego z Chorzelowa w Ogólnopolskim Konkursie „Być jak Ignacy”
pobierz pdfa z artykułem
pobierz pdfa z artykułem
wydrukuj

Zdobywcy tytułu Naukowej Szkoły Ignacego z Chorzelowa w Ogólnopolskim Konkursie „Być jak Ignacy”

Data powstania: 2019-06-19 12:46
Data modyfikacji: 2019-06-19 12:47
Wytworzył: Zespół Szkół w Chorzelowie

Członkowie Szkolnego Koła Naukowego „ Wynalazcy” z Zespołu Szkół w Chorzelowie znaleźli się w gronie 16 laureatów z całej Polski wyłonionych spośród 1300 szkół.

12 czerwca 2019 r. w Warszawie odbyło się  podsumowanie III edycji programu, do którego przystąpiło ponad 20 000 uczniów. Podczas uroczystej gali, w której towarzyszyła nam p. dyrektor Mirosława Wydro, z rąk prezesa Fundacji p. Kazimierza Deca odebraliśmy nagrody.

Cieszymy się, że zdobyliśmy I miejsce w województwie podkarpackim, otrzymując tytuł Naukowej Szkoły Ignacego i nagrodę finansową w kwocie 8000 zł przeznaczoną dla szkolnego koła.

Uczniowie kl. V c wraz opiekunkami p. Lidią Kutrybałą i p. Elżbieta Pieróg w br. szkolnym realizowali program edukacyjny „Być jak Ignacy” pod hasłem „Zostań bohaterem nauki” objęty honorowym patronatem Ministra Edukacji Narodowej.

Koordynatorem  programu była p. Aleksandra Drozdowska – wicedyrektor szkoły.

W ciągu kilku miesięcy wykonywali zadania zgodnie z regulaminem konkursu i poznawali historię wybitnych polskich wynalazców. Do Ignacego Łukasiewicza, który wprowadzał dzieci w niezwykły  świat nauki dołączyli Jan Szczepanik – polski Thomas EdisonKazimierz Funk – odkrywca witaminy BMarian Rejewski – współautor zasady umożliwiającej złamanie szyfru Enigmy, oraz Henryk Magnuski – konstruktor stacji radiowej dla wojska tzw. handie-talkie, które umożliwiło pracę nad kolejnym urządzeniem radiowym – walkie-talkie.

Młodzi wynalazcy podsumowywali swoje działania w postaci prezentacji i raportów, wykazując się kreatywnością, niebanalnymi rozwiązaniami i ciekawymi pomysłami. Pogłębiali wiedzę z zakresu nauk ścisłych i przyrodniczych, korzystając z  nowoczesnych narzędzi edukacyjnych przygotowanych przez twórców programu „Być jak Ignacy”, czyli Fundację PGNiG im. Ignacego Łukasiewicza.

 
Autor: Pezda Łukasz
 
Ilość wyświetleń: 1108



 

Galeria zdjęć:


  • Zdobywcy tytułu Naukowej Szkoły Ignacego z Chorzelowa  w Ogólnopolskim Konkursie  Być jak Ignacy
  • Zdobywcy tytułu Naukowej Szkoły Ignacego z Chorzelowa  w Ogólnopolskim Konkursie  Być jak Ignacy
  • Zdobywcy tytułu Naukowej Szkoły Ignacego z Chorzelowa  w Ogólnopolskim Konkursie  Być jak Ignacy
  • Zdobywcy tytułu Naukowej Szkoły Ignacego z Chorzelowa  w Ogólnopolskim Konkursie  Być jak Ignacy
  • Zdobywcy tytułu Naukowej Szkoły Ignacego z Chorzelowa  w Ogólnopolskim Konkursie  Być jak Ignacy
  • Zdobywcy tytułu Naukowej Szkoły Ignacego z Chorzelowa  w Ogólnopolskim Konkursie  Być jak Ignacy
  • Zdobywcy tytułu Naukowej Szkoły Ignacego z Chorzelowa  w Ogólnopolskim Konkursie  Być jak Ignacy
  • Zdobywcy tytułu Naukowej Szkoły Ignacego z Chorzelowa  w Ogólnopolskim Konkursie  Być jak Ignacy




  • informacje dla rolników
  • BIP
  • EPUAP
  • Narodowe Siły Rezerwowe
  • Obsługa Osób Niesłyszących
  • podział gminy mielec na obwody i okręgi wyborcze
  • inwestycje i turystyka
  • Strategiczne Dokumenty dla Gminy Mielec
  • gospodarka komunalna
  • antykorupcja
  • przez internet do kariery
  • Informacja o bezdomnych zwierzętach
  • Ochrona danych osobowych
  • Biznes.gov.pl
  • Rozwijamy kompetencje cyfrowe
  • „Pozbądź się smogu w Gminie Mielec (kotły gazowe i ogrzewane biomasą”
  • Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER
  • Dostępność Plus
  • Ochrona powietrza
  • Dostępna szkoła
  • Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków
  • Granty PPGR
  • Uniwersytet Samorządności
  • Efektywność energetyczna budynków
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Konkurs fotograficzny
  • Rządowy Program Odbudowy Zabytków
Oficjalny serwis internetowy Gminy Mielec
Copyright © 2024 Gmina Mielec
Administracja: Łukasz Pezda

Polityka Prywatności
Deklaracja dostępności
Projekt i wykonanie HSI.pl