^ do góry

Jesteś tutaj: Strona główna / Informacja dla rolników - zwrot podatku akcyzowego
pobierz pdfa z artykułem
pobierz pdfa z artykułem
wydrukuj

Informacja dla rolników - zwrot podatku akcyzowego

Data powstania: 2021-01-20 11:16
Data modyfikacji: 2021-01-20 11:25
Wytworzył: Elżbieta Głaz - Główny specjalista ds. kontroli i rozliczania podatku vat

W związku z trwającym na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanem epidemii związanym z zakażeniem wirusem SARS CoV-2  Wójt Gminy Mielec informuje, że wnioski o zwrot podatku akcyzowego nie będą przyjmowane osobiście.

Wypełniony  wniosek wraz z załącznikami  można złożyć w terminie od dnia 1 lutego 2021 r.  do dnia 1 marca 2021 r. w następujący sposób:

  1. wrzucić do skrzynki znajdującej się przed wejściem do budynku Urzędu Gminy Mielec - wyłącznie w godzinach pracy Urzędu Gminy;
  2. wysłać pocztą tradycyjną;
  3. pozostawić w skrzynce znajdującej się w bocznym  wejściu do budynku Urzędu Gminy - wyłącznie w godzinach pracy Urzędu Gminy.

Wszystkie dokumenty, które wpływają do Urzędu Gminy Mielec podlegają 48-godzinnej kwarantannie.

Jednocześnie Wójt Gminy Mielec przypomina, że zwrot podatku akcyzowego przysługuje producentowi rolnemu, który posiada gospodarstwo rolne powyżej 1 ha lub 1 ha przeliczeniowy użytków rolnych, według stanu na dzień 1 lutego 2021 r. określony w ewidencji gruntów i budynków, będących: własnością, we współwłasności z małżonkiem lub we współwłasności z innymi osobami, w dzierżawie.

Z gruntów będących we współwłasności z innymi osobami, wniosek może złożyć tylko jeden współwłaściciel a pozostali współwłaściciele wyrażają pisemną zgodę składając podpisy na wniosku. Pisemna zgoda nie dotyczy współmałżonków. Z gruntów dzierżawionych należy do wniosku dołączyć umowę dzierżawy.

Limit zwrotu podatku akcyzowego w 2021 roku wynosi:

100,00 zł x ilość ha użytków rolnych

oraz

30,00 zł x średnia roczna liczba dużych jednostek przeliczeniowych bydła

 Wypłata zwrotu podatku będzie realizowana wyłącznie przelewem na rachunek bankowy podany we wniosku.

Wszystkie informacje w sprawie zwrotu podatku akcyzowego udzielane są pod numerem telefonu 17 774 56 56  w godzinach pracy Urzędu Gminy.

Kontakt osobisty w Urzędzie Gminy możliwy jedynie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się z pracownikiem.

Druki wniosku oraz załączników dostępne są przy drzwiach wejściowych do budynku Urzędu Gminy oraz zostały załączone do niniejszej informacji i umieszczone na stronie internetowej Gminy Mielec. 

 

Dokumenty do pobrania:

 
Autor: Pezda Łukasz
 
Ilość wyświetleń: 1035




  • informacje dla rolników
  • BIP
  • EPUAP
  • Narodowe Siły Rezerwowe
  • Obsługa Osób Niesłyszących
  • podział gminy mielec na obwody i okręgi wyborcze
  • inwestycje i turystyka
  • Strategiczne Dokumenty dla Gminy Mielec
  • gospodarka komunalna
  • antykorupcja
  • przez internet do kariery
  • Informacja o bezdomnych zwierzętach
  • Ochrona danych osobowych
  • Biznes.gov.pl
  • Rozwijamy kompetencje cyfrowe
  • „Pozbądź się smogu w Gminie Mielec (kotły gazowe i ogrzewane biomasą”
  • Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER
  • Dostępność Plus
  • Ochrona powietrza
  • Dostępna szkoła
  • Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków
  • Granty PPGR
  • Uniwersytet Samorządności
  • Efektywność energetyczna budynków
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Konkurs fotograficzny
  • Rządowy Program Odbudowy Zabytków
Oficjalny serwis internetowy Gminy Mielec
Copyright © 2024 Gmina Mielec
Administracja: Łukasz Pezda

Polityka Prywatności
Deklaracja dostępności
Projekt i wykonanie HSI.pl