Szanowni klienci!
Informujemy, że w terminie od 22 marca do 9 kwietnia 2021 r. w związku z ogłoszeniem i wprowadzeniem przez Ministra Zdrowia na terenie całego kraju nowych obostrzeń oraz w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców mające na celu zminimalizowanie ryzyka rozprzestrzeniania się epidemii wirusem SARS-CoV-2 sprawy w Urzędzie Gminy Mielec załatwiane będą za pośrednictwem:
(adresy e-mail oraz numery telefonów na stronie Gminy Mielec).
W sprawach pilnych, których nie można załatwić w inny sposób niż osobiście wizyta w Urzędzie jest możliwa jedynie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się z pracownikiem.
Korespondencję można umieszczać w pojemniku umieszczonym przed budynkiem Urzędu Gminy (wejście od strony parkingu) w godzinach pracy urzędu.
Za utrudnienia przepraszamy!!!
Dokumenty do pobrania: