GMINNY ZESPÓŁ ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
Nasz adres:
ul. Głowackiego 5, 39-300 Mielec
Telefon/Fax : 17 773 05 90, 17 774 56 37
e-mail: oc@ug.mielec.pl
Dla dobra mieszkańców, w celu zapewnienia warunków kierowania zintegrowaną akcją niesienia pomocy w sytuacjach kryzysowych, a zwłaszcza w stanach nadzwyczajnych zagrożenia życia, zdrowia czy środowiska na terenie Gminy Mielec tworzy się Gminny Zespół Zarządzania Kryzysowego (GZZK).
Gminny Zespół Zarządzania Kryzysowego pełni dyżur w godzinach pracy Urzędu Gminy tj.:
pon.: 730 - 1600
wt.- czw.: 730 - 1530
pt.: 730 - 1500
a w pozostałych godzinach oraz w dni wolne od pracy pozostają w dyspozycji telefonicznej: Przewodniczący Zespołu oraz pozostali członkowie Zespołu zależnie od potrzeb.
Do zadań Zespołu Gminnego należy:
Członkowie Zespołu Gminnego realizują w trakcie jego prac swoje statutowe obowiązki i zadania. Realizacja tych zadań przez członków Zespołu Gminnego ma zapewnić bezkolizyjne i efektywne współdziałanie wszystkich jednostek organizacyjnych w zakresie zapobiegania, przygotowywania oraz reagowania i odbudowy w sytuacjach klęski żywiołowej obejmującej jedno lub więcej zagrożeń, a także zapewnić współdziałanie z siłami i środkami innych gmin, powiatu oraz siłami podporządkowanymi wojewodzie.
POWÓDZ - w pobliczu zagrożenia.
Poradnik ograniczania strat powodziowych
Postępowanie podczas wystąpienia huraganowych wiatrów i nawałnic.
Jak postępować w przypadku wypadku drogowego.
Bezpieczeństwo w mieszkaniach.