^ do góry

Jesteś tutaj: Strona główna / Zmiana organizacji poboru podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego od osób fizycznych
pobierz pdfa z artykułem
pobierz pdfa z artykułem
wydrukuj

Zmiana organizacji poboru podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego od osób fizycznych

Data powstania: 2020-05-07 12:27
Data modyfikacji: 2020-05-07 12:30
Wytworzył: Marzena Krempa - Kierownik Referatu Podatków i Opłat Lokalnych

Wójt Gminy Mielec informuje, że z dniem 15 maja 2020 roku upływa termin płatności II raty podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego od osób fizycznych.

Na terenie niżej wymienionych miejscowości istnieje możliwość zapłaty podatku u Inkasentów, w placówkach banków, na poczcie lub ze swojego konta bankowego:

  • Boża Wola
  • Chrząstów
  • Goleszów
  • Podleszany
  • Rzędzianowice
  • Trześń
  • Wola Chorzelowska

Pobór podatku w formie inkasa odbywać się będzie w budynkach komunalnych lub innych wskazanych przez Sołtysów. W przypadku podjęcia decyzji o wpłacie u Inkasentów prosi się o zachowanie obowiązujących zasad bezpieczeństwa podczas epidemii koronawirusa.

W niżej wymienionych miejscowościach proszę o zapłatę podatku w placówkach banków, na poczcie lub ze swojego konta bankowego:

  • Chorzelów
  • Książnice
  • Rydzów
  • Szydłowiec
  • Wola Mielecka
  • Złotniki

Płacąc podatek ze swojego konta bankowego w treści przelewu należy wpisać: numer karty i numer decyzji podatkowej.

Podatek należy zapłacić zgodnie z kwotą wskazaną w decyzji podatkowej. Wpłaty podatku należy dokonywać na rachunek bankowy

Gminy Mielec Nr 75 1240 1268 1111 0010 9624 5546.

Mając na uwadze zagrożenie epidemiologiczne Wójt Gminy zwraca się z prośbą  do młodych osób, aby w tym roku wyręczyły swoich rodziców, dziadków w obowiązku zapłaty podatku. Często osoby starsze, z poczuciem odpowiedzialności, wybierają się osobiście do banku w celu dokonania zapłaty podatku. Aby uchronić ich przed niepotrzebnym wyjściem z domu można zapłacić za nich ze swojego konta bakowego podatek podając w treści przelewu: imię i nazwisko osoby za którą płacimy, numer karty i numer decyzji podatkowej.

Istnieje również możliwość zapłaty ze swojego konta podatku za sąsiada (do kwoty 1 000,00 zł).  W treści przelewu należy podać: imię i nazwisko osoby za którą płacimy, numer karty i numer decyzji podatkowej.

W przypadku małych kwot podatku do zapłaty i niemożności jego uiszczenia ze względu na problemy techniczne/organizacyjne gmina nie naliczy żadnych odsete do kwoty 8,70 zł.

 
Autor: Pezda Łukasz
 
Ilość wyświetleń: 1080




  • informacje dla rolników
  • BIP
  • EPUAP
  • Narodowe Siły Rezerwowe
  • Obsługa Osób Niesłyszących
  • podział gminy mielec na obwody i okręgi wyborcze
  • inwestycje i turystyka
  • Strategiczne Dokumenty dla Gminy Mielec
  • gospodarka komunalna
  • antykorupcja
  • przez internet do kariery
  • Informacja o bezdomnych zwierzętach
  • Ochrona danych osobowych
  • Biznes.gov.pl
  • Rozwijamy kompetencje cyfrowe
  • „Pozbądź się smogu w Gminie Mielec (kotły gazowe i ogrzewane biomasą”
  • Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER
  • Dostępność Plus
  • Ochrona powietrza
  • Dostępna szkoła
  • Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków
  • Granty PPGR
  • Uniwersytet Samorządności
  • Efektywność energetyczna budynków
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Konkurs fotograficzny
  • Rządowy Program Odbudowy Zabytków
Oficjalny serwis internetowy Gminy Mielec
Copyright © 2024 Gmina Mielec
Administracja: Łukasz Pezda

Polityka Prywatności
Deklaracja dostępności
Projekt i wykonanie HSI.pl